Wonen

Speciaal voor woningbouwcorporaties, woningstichtingen en beheermaatschappijen

Synorga Wonen is gericht op onderhoudswerkzaamheden aan 100.000 wooneenheden voor woningbouwcorporaties en beheersmaatschappijen. Een servicedesk met professionele, vaste, collega's staat 365 dagen per jaar, 24 uur per dag voor u klaar om bij calamiteiten en storingen snel en adequaat te handelen. Uw klant, de bewoner, is koning en moet zo snel mogelijk weer een veilige en goed functionerende woning kunnen bewonen. 

De afdeling S&O Wonen werkt en handelt conform de KWH-norm (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector). Daarbij kunnen wij zelfs rekening houden met specifieke werkprocessen die u intern volgt.

Voordelen S&O Wonen

  • Eigen servicedesk
  • Planning in 4 dagdelen
  • Dagelijkse communicatie met opdrachtgever en/of de bewoners
  • Digitale registratie van de werkzaamheden
  • Frequente terugkoppeling aan de opdrachtgever

Werkgebieden op het gebied van Wonen zijn onder te verdelen in:

 

 

De Leeuw van Putten

Prestaties

Synorga elektrotechniek bv heeft zo’n 3.000 wooneenheden van De Leeuw van Putten in beheer. Met het dagelijkse service en onderhoud waarborgt Synorga de kwaliteit van wonen.

24 uur per dag - 7 dagen in de week - 365 dagen per jaar.

De Leeuw van Putten

  • Project
    De Leeuw van Putten
  • Bruto oppervlak
    3000 wooneenheden
  • Opdrachtgever
    De Leeuw van Putten - Spijkenisse
  • Projectvorm
    Service en Onderhoud

‘Kwaliteit in wonen is het motto van De Leeuw van Putten. Wonen is voor ons meer dan alleen woonruimte leveren.
Wij zetten ons actief in voor de huurwoningen en de woonomgeving van onze huurders. Wij zoeken continu naar mogelijkheden om in te spelen op de wensen van onze klanten’.

Techniek Nederland Interpolis Facilicom Groep